עידן חדש באנרגיה

פריים אנרג'י

פריים אנרג’י – מהחברות המובילות בישראל בתחום האנרגיה המתחדשת נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. 

מאז הקמתה בשנת 2013 החברה מתמחה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, ניהול ותפעול של פרויקטים הכוללים ייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשים. אנחנו פועלים בקנה מידה חסר תקדים עם הצלחה בהקמה של מעל 100 פרויקטים של PV לצד פיתוח תיק פרויקטים רחב בשלבי הבשלה שונים, עם צפי תפוקה של מעל GW1 בישראל ובעולם. מיום הקמתה, החברה פועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל באמצעות התאגידים שבשליטתה לצד שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים. הקבוצה עוסקת בייזום, תכנון , פיתוח, רישוי, בנייה, מימון, הפעלה ותחזוקה של מערכות ייצור חשמל סולארית בטכנולוגיה פוטו-וולטאית לטווח ארוך. אנו גאים בכך שאנחנו בפריים אנרג’י יחד עם החברות בקבוצה שלנו ניחנו בכלל הכלים הדרושים, לרבות יכולת, ידע, ניסיון ומומחיות, כדי לפעול באופן עצמאי בכל שלבי הפרויקט, החל משלב הייזום, התכנון והרישוי, עד לשלב ההקמה וכלה בתפעול המסחרי של המתקנים.

מאז הקמתה בשנת 2013 החברה מתמחה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, ניהול ותפעול של פרויקטים הכוללים ייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשים. אנחנו פועלים בקנה מידה חסר תקדים עם הצלחה בהקמה של מעל 100 פרויקטים של PV לצד פיתוח תיק פרויקטים רחב בשלבי הבשלה שונים, עם צפי תפוקה של מעל GW1 בישראל ובעולם.

מיום הקמתה, החברה פועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל באמצעות התאגידים שבשליטתה לצד שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים. הקבוצה עוסקת בייזום, תכנון , פיתוח, רישוי, בנייה, מימון, הפעלה ותחזוקה של מערכות ייצור חשמל סולארית בטכנולוגיה פוטו-וולטאית לטווח ארוך. אנו גאים בכך שאנחנו בפריים אנרג’י יחד עם החברות בקבוצה שלנו ניחנו בכלל הכלים הדרושים, לרבות יכולת, ידע, ניסיון ומומחיות, כדי לפעול באופן עצמאי בכל שלבי הפרויקט, החל משלב הייזום, התכנון והרישוי, עד לשלב ההקמה וכלה בתפעול המסחרי של המתקנים.

עקרונות החברה

פריים אנרג’י מתמקדת בייזום ופיתוח של פרויקטים ומובילים להקמתם ולהפעלתם המסחרית. פעילויות בתחום האנרגיה הירוקה על כלל שלביה שלא פעם כרוכות באי ודאות לגבי סיכויי מימושן, מחייבות ידע ומומחיות אותה אנחנו יודעים לספק.

 

פריים אנרג’י יזמה והקימה בהצלחה למעלה מ- 100 פרויקטים של PV, המדגימים את יכולותיה הגבוהות של החברה בפיתוח פרויקטים מהשלבים הראשונים שלו. יתרה מזאת, אנחנו בפריים אנרג’י יוזמים שותפויות חדשות בשווקים גלובליים לצורך קידום משותף של פרויקטים חדשים ברחבי העולם תוך שילוב עקרונות הליבה שלנו בתכנון ופיתוח עם יכולות הנדרשות על ידי היזמים המקומיים.

פריים אנרגי

אנרגיה סולארית

הטכנולוגיה הפוטו-וולטאית היא הדרך העיקרית בה ממירים אנרגיית שמש, באמצעות פאנלים סולאריים, לאנרגיה חשמלית. כיום הטכנולוגיה הסולארית התפתחה והתקדמה לרמה שהיא מהווה תחרות לדלקי מאובנים והדבר נובע בעיקר מירידה דרמטית בהיקף הציוד המרכיב את מערכות הפוטו וולטאיות וממורכבות השוק. משמעות הדבר היא שסך ההשקעות באנרגיה סולארית הינו יוצא מן הכלל כך שהצפי הינו שעד שנת 2050, אנרגיה סולארית תהווה מקור אנרגיה עיקרי בעולם.

פריים אנרגי

אנרגיה מתחדשת

אנחנו בפריים אנרג’י מבינים את האתגרים העומדים בפנינו ואת הדחיפות במציאת מקורות אנרגיה חלופיים שיהיו נקיים וידידותיים לסביבה. משבר האקלים המחמיר, הזיהום הסביבתי והפגיעה באיכות החיים של האנושות מחייבים פתרונות יצירתיים, ביניהם אימוץ טכנולוגיות המסייעות לייצור אנרגיה טהורה ממקורות זמינים וירוקים.

Shaping the energy

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod in tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim insa veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut

הפרוייקטים שלנו

פריים אנרג’י הוציאה לפועל צבר משמעותי של פרויקטים מניבים שהושלמו בהצלחה וכעת מספקים הכנסות משמעותיות ממכירת החשמל המופק בהם. לחברה בסיס הכנסות ורווח יציב, שצפוי רק לגדול ככל שהיצע הפרויקטים בשלב התפעול המסחרי יגדל.

פרוייקטים קיימים

אנרגיה מתחדשת

לעמוד הפרוייקט

פרוייקטים עתידים

אנרגיה מתחדשת

לעמוד הפרוייקט

קדש ברנע - פרוייקט סולארי

אנרגיה מתחדשת

לעמוד הפרוייקט

פרוייקטים עתידיים

אנרגיה מתחדשת

לעמוד הפרוייקט

מטה יהודה - אנרגיה סולארית

אנרגיה מתחדשת

לעמוד הפרוייקט

אנרגיה ירוקה

העתיד ב"מתחדשות"

האנרגיה הסולארית היא השער לעתיד בכל הקשור לייצור אנרגיה מתחדשת. הטמעת היכולת לרתום את כוח השמש בחיי היומיום של חברה שלנו יהפוך את האנושות לחזקה ובריאה יותר.

אנרגיה ירוקה

אנרגיה מתחדשת

האנרגיה הסולארית היא השער לעתיד בכל הקשור לייצור אנרגיה מתחדשת. הטמעת היכולת לרתום את כוח השמש בחיי היומיום של חברה שלנו יהפוך את האנושות לחזקה ובריאה יותר.